Klachtenprocedure

Bij klachten en ontevredenheid

Uw huidtherapeut zal er alles aan doen om u de beste zorg te verlenen en uw behandeling zorgvuldig te organiseren. Mocht u als cliënt onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dat dit voor u bespreekbaar is met ons. Indien we u niet naar tevredenheid hebben geholpen, dan horen we uiteraard altijd graag hoe we onze zorg aan u kunnen verbeteren of hoe we u alsnog volledig tevreden kunnen maken.

 

Klachtenprocedure en Geschillenregeling Paramedici

In sommige gevallen biedt een gesprek geen of onvoldoende uitkomst. Bovendien kan het ook zo zijn dat u wegens omstandigheden liever niet met uw behandelaar zelf in gesprek gaat over uw klacht of ontevredenheid. In deze gevallen kunt u gebruikmaken van de Klachten- en Geschillenregeling Paramedici via KP Register Paramedici. Deze regeling biedt alle cliënten de mogelijkheid om in contact te komen met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. 

Wanneer u nadere vragen heeft of er niet uitkomt, is het mogelijk om het klachtenloket te benaderen. Voor meer informatie over de procedure, klik hier.

Kijk uit. Jezelf mooier maken kan lelijk uitpakken.
Een geslaagde ingreep begint bij een goede arts en huidtherapeut.